اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

لشکر خوبان| اولین بخش کمک‌های پویش ۱۴۴۱ به دست نیازمندان رسید

کمک‌های اولین مرحله پویش مردمی ۱۴۴۱ که به همت ۱۰ گروه جهادی ایجاد شده است، در قالب ۱۱۰ بسته حمایتی به نیازمند گلحصار باقرشهر رسید.

لشکر خوبان| اولین بخش کمک‌های پویش ۱۴۴۱ به دست نیازمندان رسید

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، پویش مردمی ۱۴۴۱ که به همت ۱۰ گروه جهادی ایجاد شده در آستانه ماه مبارک رمضان و در مرحله نخست از اقدامات خود، ۱۱۰ بسته حمایتی از ۱۴۴۱ بسته پیش‌بینی شده را میان خانواده‌های نیازمند گلحصار باقرشهر توزیع کرد‌.

این پویش با هم‌اندیشی مسئولان ۱۰ گروه جهادی و خیریه فعال با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب از مردم برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان بحران کرونا در قالب رزمایش مواسات و همدلی تشکیل شد و با تقسیم وظایف توانست نوع دیگری از حرکت جهادی را به منصه ظهور بگذارد.

خادمان این پویش مردمی با درک شرایط معیشتی قشری از نیازمندان در بحران کرونا و به دنبال آن شناسایی جامعه هدف در حومه شهر تهران قصد دارند تا با توزیع بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی، در ماه مبارک رمضان، تا حدودی از رنج این قشر آسیب‌پذیر بکاهد.

مرحله نخست ۱۱۰ تایی اقلام توزیع شده شامل برنج، تن ماهی، حبوبات، شکر، روغن، ماکارانی، سویا، پنیر، رب، خرما و... بوده و طبق برنامه ریزی این پویش قرار است در نهایت ۱۴۴۱ بسته میان ۱۴۴۱ خانواده نیازمند حومه تهران با رعایت اصل حفظ کرامت خانواده‌ها توزیع شود.

گروه‌های همکار در این پویش بزرگ مردمی شامل گروه جهادی خادمان حضرت زهرا (س)، مؤسسه بین‌اللملی دیده‌بان عدالت، گروه جهادی شهید شریف واقفی، موکب دانشجویان جهان اسلام، گروه جهادی مدافعان ولایت، هیأت زمینه سازان ظهور، قرارگاه جهادی محیا، گروه جهادی معراج و گروه جهادی همنوا هستند.

هموطنان گرامی همچنان می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۰۰۴۳۵۳ به نام موسسه بین‌المللی دیده‌بان عدالت واریز کنند.

دومین مرحله کمک‌رسانی این پویش روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت در مسجد امام حسین (ع) واقع در خیابان دولت بسته‌بندی و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول